Skytteinstruktör CV

Magnus Rydhult började sin skyttebana på slutet av 80 talet.
Idag är Magnus utbildad skidskytteinstruktör steg 1 och två sedan 4,5 år under Svenska Skidskytteförbundet.
Är aktiv med träningspass för aktiva, ungdom och vuxna, samt egna dottern som är 2023 inom Juniorlandslaget i skidskytte.

Är huvudtränare i Ramundbergets Skidskytteklubb.
Magnus Innehar skyttekompetens på andra vapen i olika kalibrar.
Har sedan 80 talet jägarexamen på samtliga krutvapen, och erfarenhet kring olika jakttyper.

Utbildat jägare i kul samt hagelskytte under många år.
Inom Flygvapenfrivilliga (FVRF) har det främst har det varit fokus på 22 skytte, som är ett instegsvapen inom ungdomsverksamheten.

Utbildning för FVRFs ungdom

Att analysera skyttetekniker är något som vi arbetat med under ett antal år.
Detta bland annat med elskyttevapen med analysverktyg, och shootcam.

Under hösten 2023 kommer vi även att supportera Försvarsmaktens egna skidskyttar/landslag med coachning, och skyttekunskaper.

Kommande nya vapensystem inom Försvarsmakten ligger under utbildning, så att vi ska kunna erbjuda även dessa utbildningar, dessa på uppdrag inom Försvarsmakten, och inget annat.

Vill du veta mer, eller boka en utbildning?
Tveka inte att höra av dig till oss på 0701090670, eller varför inte maila till
magnus@teamrydhult.se