Coachning civilt, militärt

Nu kan du som tränare få coachning hur du kan öka kunskaperna, och förmedla dessa till era aktiva inom klubbar på hemmaplan, civilt eller inom Försvarsmakten.

Skidskyttetränare Magnus Rydhult med 21 års erfarenhet av ungdomsidrott, och framförallt mångårig erfarenhet som aktiv skyttetränare för Ramundbergets skidskytteklubb, och senaste 4,5 åren har det blivit 4 SM guld i rad som tränare till aktiv, så nu erbjuder jag dig som klubbtränare eller föräldratränare en coachningskurs hur du kan optimera både skyttet, den mentala träningen och skidtekniken på bästa sätt.

Sedan två år tillbaka är Magnus Rydhult även utbildad skytteinstruktör, och allmän instruktör inom Försvarsmakten /FVRF.

Viktiga delar att träna på:

• Optimera ligg och ståskytte
  • Hantera låg och hög pulströskel
  • Hitta rätt motivation för att lyckas med skyttet i träningen och under tävling.
  • Olika övningar som hjälper dig att utvecklas vidare.
  • El eller skarpt skytte
Elskytteutbildningar

Vi erbjuder även denna coachning per distans från hösten 2022, där jag som coach med modern teknik kopplar upp, och är med på träningspass, hjälper till med olika delar för att den aktive ska nå sina uppsatta mål.

Vill du veta mer hur denna coachning kan genomföras per distans eller på plats, kontakta då oss på Team Rydhult för mer information.

Med bästa fjällhälsningar
Magnus Rydhult